تلفن های تماس جهت هماهنگی و مشاوره:

تلفن های تماس جهت هماهنگی ومشاوره:

09196037481

01132532829

 

 

اثاث کشی کم خرج

 

 

13 توصیه برای اثاث کشی کم خرج

 

اگر شما بر اساس بودجه تان در حال اثاث کشی هستید، حتما می دانید یا حداقل ذهنیت آن را دارید که چه مسیر دشواری را پیش روی خود

دارید. اما با دنبال کردن این 13 توصیه و ترفند ،برای باربری به مکان جدید دیگر ناامید نباشید. ممکن است در مورد اتفاقات زیادی که در آن ها

تمام روند اسباب کشی منزل می تواند یک تجربه بسیار استرس زا باشد، شنیده و خوانده باشید. اتفاقی که با پیچ و تاب های غیر منتظره

و پیچیده همراه است و به ندرت قابل کنترل اند. برای اینکه حتی بیشتر از آنچه که باید، دغدغه داشته باشید، شما باید مشخصا از این واقعیت

آگاه باشید که اثاث کشی تمام اموالتان از یک خانه به خانه ای دیگر، کاری هزینه بر به حساب می آید. هزینه های بالای اسباب کشی را به

استرس جابجاشدن به یک مکان دیگر بیفزایید. به شما حس مرکبی از خطر دست می دهد که باید با احتیاط بیشتری به آن رسیدگی کنید.

اگر شما بر اساس بودجه تان در حال اثاث کشی هستید، حتما می دانید یا حداقل ذهنیت آن را دارید که چه مسیر دشواری را پیش روی خود

دارید. اما با دنبال کردن این 13 توصیه، ایده و ترفند برای باربری به مکان جدید دیگر ناامید نباشید. هدف این 13 توصیه عبارتست از: کمک به شما

برای حمل بار با هزینه کمتر در محله و یا کشور خود و در نتیجه ذخیره پول هایی که به سختی بدست آورید. آیا برای فراگیری چگونگی باربری

ارزان قیمت آماده هستید؟

 

1- هزینه های باربری خود را کنترل کنید

دانستن راهکارهای ارزان قیمت برای اثاث کشی، هنگامی که می خواهید صورت حساب باربری را بپردازید، بسیار مفید خواهد بود اما نیازمند

این است که شما اولیت مخارج اتوبار را در صدر قرار دهید. داشتن برآوردی از هزینه های مورد نیاز برای اثاث کشی بسیار مهم است و به شما

برای توزیع پول هایتان در بین کارهای پیش رویتان کمک خواهد با پیش گرفتن این رویکرد، هنگامی که کاری دیگر به منابع مالی بیشتری نیاز دارد،

به شما هشدار لازم را خواهد داد. با این رویکرد شما مخارج خود را بهتر کنترل می کنید و توانایی شما را برای اینکه مقدار بودجه ی در نظر

گرفته شده در بدو اختصاصِ آن برای جابجایی؛ به حداقلِ ترمیم نیاز داشته باشد، افزایش می دهد.

 

 

2- بهترین موقع را برای اثاث کشی تنظیم کنید

اگر شما در تنظیم موعد جابجایی خود منعطف هستید، از شانسی یکتا برای استفاده از راهکار اثاث کشی ارزان قیمت استفاده کنید اگر شما

جابجایی تان را زودتر رزرو کنید، احتمالا شرکت باربری برای دادن تخفیف به رزرو زودهنگام شما، تمایل به تخفیف دادن خواهد داشت.

اگر شما رزرو روز جابجایی خود را در زمان خارج از اوج کاری باربری در مازندران یعنی آبان تا بهمن، انتخاب کنید، توافقی با حداقل 20 تا 30 درصد

تخفیف نسبت به نرخ های استاندارد اتوبار خواهید داشت. توصیه دیگری برای جابجایی با حداقل هزینه، تنظیم نکردنِ زمان باربری در تعطیلات

ملی، تعطیلات آخر هفته و ابتدا و انتهای ماه است.

 

3- برای ذخیره پول، زمان خود را ذخیره کنید

زمان، پول است. آیا موافق نیستید؟ احتمالا ساده ترین راه برای اثاث کشی منزل که برای شما منفعت داشته باشد، مدیریت زمان به

هوشمندانه ترین حالتی است بتواند منجر به حفظ زمان شود. با آزادسازی زمان بیشتری در برنامه زمانی خود، می توانید کار بیشتری را انجام

داده و حتی ممکن است زمان استراحت هم نصیب تان شود. زمان بندی شرکت باربری خود را طوری بر روی تقویم مشخص کنید که از هر

ساعت در طول روزتان بتوانید استفاده ی کامل ببرید. بنابراین در زمان حمل بار آمادگی کامل دارید. چک لیست اثاث کشی خود را به طور مرتب

بررسی کنید و بدانید تا هیچ زمانی شما نخواهید توانست تا این حد با ذخیره کردن زمان، پول تان را هم ذخیره کنید.

 

4- ارزان ترین نرخ های ممکن را بیابید

راه های زیادی برای جابجایی ارزان قیمت وجود دارد و ارزان ترین آن ها برای جابجایی به دوردست، یافتن و استفاده از خدماتی است که شرکت

های باربری در سراسر کشور انجام می دهند و شما از پسِ هزینه های آن برمی آیید. اکنون غیر از آنچه گفت شد، هیچ راز دیگری

وجود ندارد که به این راحتی در اختیار شما قرار گیرد و باید بدانید که اگر بدان آنها عمل کنید، حتما موفق خواهید شد. زمانی را برای جستجوی

باربری های معتبر که خدمات دور برد ارائه می دهند، سپری کنید. از هر کدام، تخمین هزینه دقیق را بخواهید و نتیجه ی درخواست هایتان

را با دقت مقایسه کنید.

از خدمات شرکت اتوبار در مازندران استفاده کنید که بهترین شرایط را در هزینه و خدمات جانبی، برای شما ارائه می کند.

 

 

5- وسایل کمتری را طی باربری در سطح کشور، جابجا کنید

از میان تمام توصیه هایی که برای حفظ پول خود در جابجایی ها دریافت کردید، این توصیه همچون روز واضح است که فقط وسایلی را جابجا کنید

که در آینده دوباره مورد استفاده قرار خواهید داد و از دردسرِ آنچه که باقی می ماند، خود را خلاص کنید. به راستی که بسیار ساده است.

وزن کلی بارهای شما، در انتها هزینه پرداختی شما را مشخص خواهد کرد. بنابراین اگر در گذشته ی نه چندان دور، حدودا یک ساله، از وسایلی

استفاده نکرده اید یا به کلی از وجودشان فراموش کرده بودید، چرا باید هزینه برای آن ها در باربری بین شهری و یا سطح کشور برای انتقال به

خانه ی جدید بدهید؟ وسایل ناخواسته ی خود را لیست کنید، خانه خود را از وجود آن ها پاک کنید و سپس فقط وسایلی را بدان ها نیاز دارید،

برای جابجایی بسته بندی کنید.

 

6- وسایل ناخواسته خود را بفروشید تا پول بدست آورید

اینکه بدانید در طی جابجایی چگونه پول خود را حفظ کنید، ارزشمند است، اما ارزشمند تر از آن ندانستن نحوه ی کسب پول است. فقط لازم

است وسایل ناخواسته ی خود را تبدیل به پول نقد کنید تا محرک تجربه ی جابجایی موفقیت آمیز شما باشد. هنگامی که وسایلی مورد نظر خود

برای جابجایی را معین کردید، برای آنچه باقی می ماند، یک حراجی در حیاط خود برپا کنید. همچنین آنچه را دیگر نیاز ندارید، می توانید از طریق

وبسایت هایی که بخش هایی را به همین منظور اختصاص داده اند ، همچون دیوار و شیپور اقدام به فروش کنید.

از پول های بدست آمده برای جابجایی هزینه کنید.

 

7- جعبه های انتقال بار و بسته بندی وسایل را به طور رایگان تهیه کنید

شاید باورش برایتان سخت باشد اما یکی از تنها هزینه های سنگینی که برای بسته بندی کردن وسایل باید بپردازید، هزینه تهیه جعبه های

مقوایی است. خبر خوب برای شما این است که از میان تمام توصیه ها، ایده ها و ترفندهای باربری ارزان قیمت، حقیقتا یافتن جعبه های

مناسب برای جابجایی اثبات شده است و حتما عملی خواهد بود. شما نیاز به پرداخت هزینه برای جعبه های مقوایی ندارید، حداقل برای تمام

آن ها نیاز به این پرداخت ندارید. جعبه های مناسب دست دوم را از دوستانی که اخیرا نقل مکان کرده اند، یا از فروشگاه هایی که جعبه های

بازیافتی غیرقابل استفاده دارند، بگیرید. فقط پولی که از این طریق ذخیره کردید، فکر کنید.

 

8- برای خیلی از وسایل مورد نیاز برای بسته بندی، هزینه نکنید

در خلال ارائه توصیه های ذخیره پول باید پرسید که آیا می دانید خانه شما پر از مواد مورد نیاز برای بسته بندی است که می توانید به بهترین

شکل از آن ها به عنوان جایگزین آنچه که باربری ها در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید؟ آنها احتمالا کیفیت مشابهی همچون وسایل

بسته بندی حرفه ای ندارند اما حداقل 100% رایگان اند! سبدها، سطل های زباله، چمدان ها، کشوها و کیف ها، وسایل مناسب برای جابجایی

اند و پتوها، تشک ها، حوله ها، جوراب ها و سایر تکه لباس ها، مواد کاربردی برای بسته بندی و لایه گذاری وسایل هستند. همچنین شما می

توانید از روزنامه ها برای لایه گذاری بین وسایل به کار ببرید اما باید توجه داشته باشید که روزنامه ها را مستقیما برای اجناس حساس و خصوصا

آن هایی که سطح حساسی دارند، استفاده نکنید.

 

9- تا آنجا که می توانید، خودتان بسته بندی اثاث را انجام دهید

بدون در نظر گرفتن تلاش های شما برای یافتن ارزان ترین راه برای جابجایی هایی با مقاصد دور یا نزدیک، روند دشوار بسته بندی است که

تفاوت قیمتی زیادی را ایجاد می کند. اگر وسیله ی بسیار ارزشمندی مثل پیانو که نیاز به بسته بندی شدن توسط افراد حرفه ای ندارد، بهتر

است خودتان برای بسته بندی وسایل البته با کمک دوستان صمیمی تان، دست به کار شوید. اگر بتوانید طوری مدیریت کنید که هزینه به افراد

حرفه ای در بسته بندی نپردازید، از ذخیره مقدار زیادی پول در جابجایی محلی یا در سطح کشوری خودتان، مطمئن خواهید شد.

 

 

 

10- حمل بار توسط خودتان را برنامه ریزی کنید

زمان کمبود بودجه، سنجیدن گزینه های ارزان پیش روی شما برای جابه جایی اهمیت می یابد تا آن گزینه ای را که به شما اجازه ی ذخیره

بیشترین پول را می دهد، برگزینید. باید نتیجه بگیرید که رویه ی اثاث کشی منزل از امور پرخرج شمرده می شود. اگر اعضای خانواده یا دوستان

شما به کمک تان می آیند، یک ماشین از شرکت باربری در اندازه مناسب را کرایه کنید و مقدار قابل توجیهی از لوازم خانگی را با خودتان ببرید.

پس از آن، البته در بیشتر مواقع، ارزان ترین راه برای جابجایی های محلی، مدیریت و اجرای اثاث کشی به صورت خویش انجام طی سال

هاست.

 

11- گزینه های مربوط به جابجایی و نقل مکان درشرکت خود را جویا شوید

اگر دلیل شما برای جابجایی در طول کشور شغل است، ممکن است شرکتی که تصمیم به کارکردن در آن را دارید بخشی از هزینه های اثاث

کشی شما را متقبل شود. برخی اوقات، شرکت شما ممکن است تمام هزینه های نقل مکان شما را ببپردازد که این بهترین حالت ممکن است.

اگر شما به زودی نقل مکان خواهید کرد، مطرح کردن این موضوع را فراموش نکنید و یا حداقل برای جبران بخشی و یا تمام هزینه های مربوط به

نقل مکان، مذاکره کنید. آیا انجام این مذاکره ضرری به شما می رساند؟!

 

12- امکان استفاده از تخفیف مالیاتی را جویا شوید

اگر شما برای شغلی تمام وقت به نقطه ای از کشور سفر می کنید و محل کار جدید شما در فاصله ای کمتر از 100 کیلومتری خانه جدیدتان

واقع شده باشد، ممکن است شامل تخفیف مالیاتی برای هزینه های بسته بندی وسایل، حمل و نقل و انبار شوید. این جایزه ای پولی است که

نباید آن را رد کنید. خصوصا زمانی که به شدت به دنبال ارزان ترین راه برای نقل مکان به خارج از ایالت هستید. تمامی رسیدهای پرداخت و

مدارک مربوط به نقل مکان در طی کشور را نگه دارید و پس از رسیدن به مقصد، با مشاور مالیاتی در مورد شمول تخفیف مالیاتی مشورت کنید.

 

13- بلافاصله پس از اثاث کشی، صرفه جو باشید

نیاز به توضیح نیست که برترین اولویت شما برای اثاث کشی به خانه دیگر در قسمت دیگری از کشور، استفاده از توصیه های اثبات شده و

ترفندهای ذخیره پول در حد ممکن، طی جابجایی است. تلاش های شما برای جابجایی ارزان تر باید بلافاصله در دوره پس از جابجایی نیز به

خوبی ادامه داده شود. اگر این طور نباشد، تمام تلاش های شما برای ارزان تر کردن نقل مکان تان، به هدر رفته است.

بر وسوسه خرید وسایل جدید برای خانه جدیدتان پس از جابجایی، مقاومت کنید. شعف حاصل از انتقال به خانه جدید در شما وسوسه خرج

های بیش از حد نیاز را ایجاد می کند. به آن ها عمل نکنید. به جای آن، مطمئن شوید آن چه که شما به دنبال خریدش هستید، به میزان 101%

واقعا مورد نیاز شماست.

 

 

 

مازندران

همین حالا با ما تماس بگیرید

شرکت خدماتی تمام کار ایران زمین

راه های ارتباط با ما

09196037481

01132532829

 

 

 

Template Design:Dima Group