تلفن های تماس جهت هماهنگی و مشاوره:

تلفن های تماس جهت هماهنگی ومشاوره:

09196037481

01132532829

 

 

تلفن های تماس جهت هماهنگی ومشاوره:

 

09196037481

 

01132532829

زمانی که مرتکب اشتباه در زمینه اجاره شرکت باربری و خدمات اسباب کشی می شوید

ممکن است هم پول و هم زمان تان را از دست بدهید. نمی توان بطور قطع و با اطمینان

گفت که حتی در صورت استفاده از خدمات بهترین شرکت باربری، در زمان استفاده از

خدمات بسته بندی و حمل و نقل اثاثیه منزل و شرکت و اسباب کشی هیچ مشکلی

پیش نمی آید ولی می توان مشکلات احتمالی را به حداقل رساند.

هر چه آگاهی شما در زمینه نحوه استفاده بهینه از خدمات شرکت های اتوبار بیشتر باشد،

مسلما در زمینه اسباب کشی و باربری بیشترین بهره را می برید.

بنابراین در اینجا به شما اشتباهاتی که ممکن است در هنگام اسباب کشی مرتکب شوید

را یادآوری می کنیم تا با اجتناب از آنها بتوانید به بهترین نحو ممکن از عهده این کار برآیید:

 


- انتخاب زمان نامناسب اسباب کشی:

تصمیم به اسباب کشی و استفاده از خدمات شرکت های باربری، تصمیمی مهم و حیاتی است

بنابراین زمانی باید اقدام به این کار کنید که ارزیابی درستی از وضعیت مکان فعلی داشته باشید

و همچنین محل جدید را از قبل آماده کرده باشید. به یاد داشته باشید که هر یک از این دو که

به درستی آماده نشده باشند، می تواند موجب دردسر و یا ایجاد زحمت مضاعف برای شما

در زمان باربری و حمل بار به محل جدید شود. سعی کنید همه چیز را در ذهن تان به آرامی مرور کنید

و ببینید که آیا زمان مناسب برای حمل و جابجایی اسباب و اثاثیه رسیده است یا خیر؟

و از طرف دیگر آیا از تعرفه باربری اطلاع دارید و می توانید هزینه های استفاده از اتوبار را تامین کنید؟

به خصوص اگر قصد حمل بار به شهرهای دیگری را دارید باید در این زمینه بیشتر دقت کنید.


- موفق به اختصاص بودجه لازم برای باربری نشدید:

همانطور که می دانید جهت اسباب کشی و حمل اثاثیه باید بودجه ای را از

قبل کنار گذاشته و مشخص کنید. اینکه جهت باربری، هزینه و مبلغ خاصی

را کنار نگذارید یک اشکال بزرگ در کار شماست. حال ممکن است بپرسید

که چگونه مطمئن شویم که هزینه های لازم جهت جابجایی وسایل و لوازم

را در اختیار داریم؟ در این زمینه می توانید از شرکت های مختلف ارائه دهنده این خدمات، استعلام قیمت بگیرید.


- تحقیق نکردن درباره شرکت باربری:

یکی از اشتباهاتی که می تواند هزینه زیادی برای شما در بر داشته باشد،

تحقیق نکردن و جستجو نکردن در زمینه یافتن یک شرکت اتوبار و باربری است

با استفاده از روش های انتخاب شرکت باربری قابل اطمینان، می توانید شرکت

مورد نظر را که بهترین خدمات را با بهترین قیمت و تعرفه به شما ارائه می دهد

را انتخاب و سپس با آنها تماس بگیرید در این زمینه علاوه بر تحقیق در زمینه

هزینه باربری و سابقه شرکت، می توانید به رتبه هایی که کاربران و مشتریان

سابق آن در اینترنت داده اند هم توجه کنید. نقطه نظرات کاربران و مشتریان

سابق این شرکت ها می تواند به شما دید مناسبی در این زمینه بدهد.


- تصور اینکه هیچ یک شرکت های اتوبار خدمات مناسبی ارائه نمی دهند:

این طرز فکر اشتباه می تواند برای شما دردسر ساز باشد و ذهن شما را بی جهت درگیر کند

شرکت های ارائه دهنده چنین خدماتی سعی می کنند تا با استفاده از پرسنل حرفه ای و مجرب،

در سریع ترین زمان ممکن اسباب و اثاثیه منزل، شرکت یا موسسه و اداره مورد نظر

را به دقت بسته بندی و به محل جدید حمل کنند. به یاد داشته باشید که مشتری مداری

موجب می شود که توجه کنند معروفیت و محبوبیت این شرکت ها نزد مشتریان به نفع خود آنهاست

بنابراین در این زمینه نگرانی نداشته باشید


- پنهان کردن برخی از وسایل و لوازم از دید کارکنان اتوبار:

برخی به اشتباه گمان می کنند که هر چه تعداد وسایل و لوازم آنها کمتر نشان داده شود،

در هزینه نهایی باربری و اسباب کشی تاثیر می گذارد. در صورتی که توجه داشته باشید

که این کار تنها مشکلات شما را دو چندان می کند. مثلا ممکن است در روز موعود،

بجای کامیون، برای شما وانت بار توسط شرکت اتوبار، فرستاده شود در صورتی که

فضای کافی در عقب این خودرو جهت حمل و جابجایی وسایل و لوازم شما نداشته باشد

و این کار هم موجب اتلاف وقت و صرف هزینه های جانبی بیشتر شود.


- در زمینه هزینه ها به تماس تلفنی اکتفا نکنید:

بعضی از شرکت های حمل بار و باربری ممکن است در مکالمه تلفنی با شما،

قیمت و هزینه هایی که اعلام می کنند، کمی با هزینه های اصلی متفاوت باشد

به این ترتیب که برای مثال وسایل و لوازم شما بیشتر یا کمتر از آن چیزی باشد

که اعلام کرده اید و یا فراموش کرده اید که بگویید مقصد شما خارج از تهران است

در این صورت مسلما قیمت ها و هزینه ها متفاوت خواهد بود.


- پذیرفتن اولین شرکت اتوباری که آگهی آن را دیده اید:

بهتر است به چند شرکت زنگ بزنید و بلکه حداقل به چهار یا پنج شرکت تماس

و درباره جزئیات عملکرد آنها (تعداد کارگر حمل بار، هزینه ها، امکانات مورد استفاده

آنها جهت بسته بندی و حمل و خدمات جانبی آنها) صرفا به تبلیغات و آگهی های

دو یا سه شرکت باربری تهران اکتفا نکنید.

 

 

 

 


- چک نکردن بیمه باربری وسایل و لوازم:

هر چند که شرکت های اتوبار وسایل و اسباب و اثاثیه شما را در زمان حمل بار

و اسباب کشی بیمه می کنند ولی بهتر است شما هم خودتان در این زمینه

پیشتاز باشید و به مسئله بیمه از قبل فکر کنید

به خصوص اگر وسایل و لوازم قیمتی و با ارزش در خانه دارید.


- در اختیار گذاشتن اشیاء قیمتی به پرسنل باربری:

هر چقدر هم که با شرکت های اتوبار آشنا هستید و یا از نحوه عملکرد

و درستی کار آنها مطمئن هستید، بهتر است اشیاء قیمتی و گرانبهای

خود را نزد خود نگه دارید. به یاد داشته باشید که روز باربری و اسباب کشی،

روزی است که هم شما و هم کارگران حمل بار همه بشدت مشغول کارند

و این میان اگر دقت نکنید ممکن است وسایل تان جابجا و در جایی گذاشته شوند

که انتظار ندارید مثلا طلا و جواهرات شما اشتباها بجای اتاق خواب در نظر گرفته شده

در خانه جدید، در انباری یا گوشه ای از اتاق نشیمن رها شوند و به این ترتیب

امکان گم شدن آنها در منزل جدید پیش آید چیزی که اصلا خوش آیند کسی مخصوصا خانم ها نیست.


- فراموش کردن نصب وسایل رفاهی و برقی:

تصور کنید که به منزل جدید وارد شده اید و می خواهید چراغ ها را روشن کنید

ولی خبری از برق نیست و یا پس از پایان اسباب کشی می خواهید یک دوش

آب گرم بگیرید که خستگی را از تن شما بیرون بیاورد، ولی می بینید که آب گرم ندارید!

بهتر است روزهای قبل از اسباب کشی به تمام این موارد

(درست بودن اتصالات سیم های برق و لامپ ها، شیرهای آب و لوله کشی گاز)

توجه لازم را به خرج داده و آماده سازی خانه پیش از اسباب کشی را به درستی انجام دهید.


- در اوج شلوغی فصل اسباب کشی و جابجایی اقدام کنید:

معمولا گفته می شود که تابستان شلوغ ترین فصل سال برای شرکت های اتوبار و باربری است

بنابراین در روزهایی از تابستان که معمولا عده زیادی از افراد به خانه جدید نقل مکان می کنند،

اوج کار آنهاست به ویژه روزهای تعطیل آخر هفته. بنابراین سعی کنید در چنین دورانی اگر

قصد اسباب کشی دارید، حتما از چند روز قبل با شرکت باربری مورد نظر هماهنگ کنید.


- انجام بسته بندی بدون زمان بندی:

شروع بسته بندی وسایل بدون داشتن یک برنامه ریزی منظم و اصولی کار درستی

نیست و به خوبی نتیجه نمی دهد. در صورتی که خودتان بدون استفاده از خدمات

شرکت های اتوبار، می خواهید بصورت شخصی اقدام به بسته بندی اثاثیه و لوازم کنید

حتما پیش از انجام این کار یک برنامه زمانی برای خود در نظر بگیرید

این نکته را به یاد داشته باشید که زمان عامل مهمی در اسباب کشی خانه ها است.


- بلند کردن اشتباه جعبه ها:

یکی از مسائل مهم در هنگام حمل بار، رعایت اصول درست و صحیح آن است

از جمله اینکه به یاد داشته باشید که هر چند جابجایی سریع بسته ها و جعبه ها

مهم بوده و یک امتیاز محسوب می شود اما این مسئله به این معنی نیست

که شما موارد ایمنی را رعایت نکنید. بلند کردن اشتباه جعبه های سنگین

می تواند آسیب جدی به ستون فقرات شما وارد کند سعی کنید در روز اسباب کشی،

تا حد امکان از کارگران حمل بار بخواهید تا بارهای سنگین را برای شما حمل کنند

آنها حرفه ای و با تجربه هستند.

 

 

بلند کردن صحیح لوازم هنگام اسباب کشی


- به تاخیر انداختن بسته بندی وسایل:

یکی از اشتباهات بزرگ افراد هنگام اسباب کشی، تاخیر در جمع آوری و بسته بندی وسایل است

این اشتباه می تواند موجب سردرگمی و خستگی مفرط در روز اسباب کشی شود

هر چه زودتر شروع به جمع کردن وسایل کنید بهتر است، به خصوص وسایلی که هر روز

با آنها سر و کار ندارید و یا چندان ضروری نیستند از قبیل دستگاه های پخش DVD،

کنسول های بازی، کتاب، لباس های اضافه، وسایل تزئینی و... را حداقل از یک یا دو روز قبل جمع کنید.


- شروع بسته بندی از ساده ترین اتاق ها:

شاید بکار گیری این روش، چندان خطای بزرگی نباشد اما در هر صورت ممکن است

برنامه کاری شما را عقب بیندازید چون هر چه کار را با اتاق های شلوغ تر و سخت تر شروع کنید،

در پایان کار به بخش های ساده تر خانه جهت جمع آوری وسایل می رسید

و در پایان کار که خسته هستید، راحت تر و سریع تر می توانید

کارهای مربوط به بسته بندی وسایل را به پایان برسانید.


- آماده نکردن وسایل بسته بندی و اسباب کشی:

یکی از دیگر اشتباهاتی که ممکن است بسیاری از افراد به دلیل مشغله فراوان انجام دهند

در واقع شما باید از روزهای قبل از جابجایی بار و اسباب و اثاثیه توسط کارگران شرکت باربری

و اتوبار، با فراهم کردن و دم دست قرار دادن وسایل و لوازم مورد نیاز

(مثلا جعبه و کارتن اسباب کشی، فوم، ماژیک جهت نوشتن روی کارتن ها، چسب نواری) خودتان را آماده کنید.


- استفاده از جعبه و کارتن های جدید و نو:

قطعا شما می توانید جهت اسباب کشی و حمل بارهایتان سفارش تعداد زیادی از کارتن

و جعبه های نو بدهید و خریداری کنید. ولی بطور قطع، مطمئن باشید که در بیشتر

مواقع واقعا لازم نیست که هزینه زیادی جهت اینکار صرف کنید، بلکه می توانید از

جعبه و کارتن های قدیمی که خود و یا دوستان تان در اختیار دارید، جهت حمل وسایل استفاده کنید

البته در این زمینه می توانید از شرکت های باربری نیز راهنمایی های لازم را دریافت و بکار بگیرید.


- جمع آوری وسایل بدون دسته بندی آنها:

این اشتباه هم می تواند هنگام باربری و اسباب کشی، زحمات شما را دوچندان کند

این کار یکی از بدترین اشتباهاتی است که هنگام حمل و جابجایی اثاثیه به منزل جدید

ممکن است افراد مرتکب شوند و وسایل خود را در جعبه ها و بسته ها گذاشته

و به مقصد ببرند فرض کنید که همه جعبه ها به خانه جدید رسانده شده اند، حال چه می کنید؟

باید ده ها جعبه را همزمان با هم باز کنید و وسایل مختلف را یک به یک بیرون آورده

و در جای جدید قرار دهید این کار نه تنها موجب اتلاف وقت و انرژی بلکه موجب سردرگمی

شما نیز خواهد شد بهتر است وسایل دسته بندی شده و هر کدام در جعبه های جداگانه

قرار داده شوند. مثلا در یک جعبه کتاب ها را قرار دهید، در جعبه ای دیگر وسایل و لوازمی

مانند ظروف چینی و شکستنی ها و بر روی هر یک از جعبه ها محتویات درون آنها نوشته شود.


- فراهم نکردن تعداد جعبه و کارتن ها به اندازه کافی:

یکی از نکات مهم هنگام اسباب کشی و کارهایی که جهت اسباب کشی

به منزل جدید باید انجام دهید، فراهم کردن تعداد کافی جعبه و کارتن برای

روز اسباب کشی و حمل بار است. با این کار نه تنها خیال خود و خانواده

را راحت خواهید کرد، بلکه کار پرسنل شرکت باربری مورد نظر را نیز ساده تر خواهید کرد.

هر چه تعداد جعبه و کارتن ها بیشتر باشد، در روزی که پرسنل شرکت های اتوبار تهران

اقدام به جابجایی بارهای شما می کنند، وسایل و بارها در جعبه ها به تعداد کافی

پخش شده و حمل آنها نیز ساده تر می شود.


- نادیده گرفتن ترتیب جعبه های کوچک و بزرگ:

قانون نانوشته و جالبی وجود دارد که در زمان بستن جعبه ها و بسته ها می توانید

آنرا انجام دهید و آن این است که وسایل سبک تر در جعبه های بزرگ و لوازم سنگین تر

در جعبه های کوچک قرار داده شوند. اینکار به حمل و جابجایی بارها و همچنین به وارد شدن

حداقل ضربه به اشیاء و وسایل درون جعبه ها کمک می کند.


- جمع آوری و بسته بندی سریع وسایل در روز اسباب کشی:

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که در روز اسباب کشی، صبح زود از

خواب بلند شده و به سرعت شروع به جمع آوری لوازم و بسته های حاوی

اشیاء منزل می کنید؟ در صورتی که پاسخ مثبت است، بهتر است برنامه خود را عوض کنید

همانطور که در موارد بالا ذکر کردیم، بهتر است که در زمان بسته بندی یک برنامه دقیق

و زمان بندی مناسب را دنبال کنید تا در روزی که کارگران حمل بار و شرکت باربری

که از قبل رزرو کرده اید، به منزل شما می آیند همه اسباب و اثاثیه شما آماده

در بسته ها قرار داده شده باشند تا جابجایی و حمل آنها هر چه سریع تر صورت بگیرد.


- لوازمی که ممکن است شرکت های باربری و اتوبار حمل نکنند را هم در بسته بگذارید:

این هم اشتباهی است که ممکن است موجب اتلاف وقت شما شود بطوری که برخی

از شرکت های باربری و اتوبار چه در کشورمان و چه در کشورهای دیگر، محدودیت هایی

برای اسباب کشی و حمل برخی از بارها قائل باشند. مثلا ممکن است

برخی از آنها در زمینه حمل و جابجایی مواد غذایی، گیاه و غیره استثناهایی قائل شوند

و چنین چیزهایی را جابجا نکنند.


- پر نکردن فضای خالی درون جعبه های حاوی شکستنی ها:

یکی از نکات مهم هنگام بسته بندی و حمل جعبه های حاوی وسایل شکستنی ها،

پر کردن فضای خالی بین آنها با استفاده از وسایلی مانند فوم و پلاستیک های حباب دار

یا حتی تکه های لباس های کهنه و پارچه است. به هیچ وجه نگذارید

وسایل حساس الکتریکی و یا ظروف شیشه ای که در جعبه قرار می دهید، هنگام بلند کردن، تکان بخورند

جهت این کار، فضای خالی درون جعبه ها را تا حد امکان پر کنید به یاد داشته باشید

که کارگران شرکت های اتوبار و باربری، فقط وسایل شما را به مقصد حمل می کنند

و نمی توانند تک تک جعبه های شما را باز کرده و بررسی کنند تا از درست بسته بندی

شدن همه آنها مطمئن شوند (در صورتی که شما خود اقدام به بسته بندی کرده باشید)


- برچسب نزدن:

یکی از اشتباهات دیگر و رایج افراد این است که بر روی جعبه نمی نویسند

و یا برچسبی نمی چسبانند تا معلوم شود محتوای آن کارتن و جعبه چیست

حتی اگر شما دارای حافظه ای قوی هستید، باز هم بهتر است محتویات درون

هر جعبه و حتی جایی که قرار است در محل جدید قرار بگیرند

(مثلا در اتاق خواب، پذیرایی و یا نشیمن) را روی آن بنویسید.


- کمک نگرفتن:

یکی از اشتباهات برخی از افراد این است که فکر می کنند به تنهایی

می توانند از پس بسته بندی وسایل خانه خود برآیند. البته اینکه شما خود اقدام

به اینکار کنید منجر به صرفه جویی در هزینه ها ممکن است بشود ولی از طرف دیگر

به یاد داشته باشید که بسته بندی وسایل منزل، معمولا کار یک یا دو نفر نیست

بلکه بهتر است چند روز پیش از اسباب کشی توسط کارگران و پرسنل یک شرکت

باربری که از قبل رزرو کرده اید و یا از کمک دوستان، آشنایان و یا سایر اعضای خانواده بهره بگیرید

چه بسا آنها بتوانند با سلیقه و دقت بیشتری در این زمینه به شما کمک کنند.

 

 

کمک گرفتن از کودکان در اسباب کشی


- انتخاب اشتباه لباس و کفش ها در روز اسباب کشی:

در روز اسباب کشی از آنجا که رفت و آمد و تحرک افراد زیاد است، بهتر است

تا جای ممکن کفش و لباس راحتی بپوشید. کفش های ورزشی و یا مخصوص کار

و یا هر نوعی که مناسب کار بوده و مزاحم شما نباشد. همچنین در زمینه پوشیدن

لباس هم دقت کنید که راحت ترین و گشادترین لباس های خود را بر تن کنید

شما احتمالا یک روز سخت و پر استرس را در پیش خواهید داشت بنابراین دقت کنید

که طوری لباس بپوشید که خستگی و فشار وارد شده به شما به حداقل برسد.


- اطمینان از سلامت کودکان و حیوانات خانگی در روز اسباب کشی:

زمانی که اقدام به اسباب کشی و جابجایی بارهایتان می کنید فراموش نکنید

که به کوکان و حیوانات خانگی خود (اگر حیوانات خانگی دارید) در آن روز توجه لازم را داشته باشید

چون آنها را از محیطی به محیطی جدید منتقل می کنید و این کار ممکن است

برای آنها بشدت خسته کننده باشد. بهتر است در صورت امکان کودکان کم سن و سال

خود را نزد یکی از اقوام و یا آشنایان بگذارید.


- تصور اینکه اسباب کشی بطور شخصی ارزان تر و در نتیجه بهتر است:

اینکه بخواهید بدون نیاز به شرکت اتوبار اسباب کشی کنید مسئله ای است

که تا حد زیادی بستگی به شما و تعداد وسایل و لوازم شخصی شما دارد

معمولا به بیشتر افراد و خانواده ها قویا توصیه می کنیم که جهت جابجایی

و حمل بارهایشان از خدمات شرکت های باربری استفاده کنند به این ترتیب

براحتی می توانند بارهای خود را جهت بسته بندی و سپس انتقال ایمن آنها

به منزل جدید به دست کارگران و افراد متخصص و با تجربه در این زمینه بسپارند

آنها می توانند به سرعت لوازم شما را بسته بندی و در ماشین حمل بار

(وانت بار، کامیون و یا خاور) می گذارند و در محل جدید به سرعت پیاده کرده

و در جای خود قرار می دهند. به این ترتیب نه تنها در وقت شما صرفه جویی می شود،

بلکه خسارتی هم به اسباب و اثاثیه شما وارد نمی شود و شما و سایر اعضای خانواده

نیز مجبور نیستید که هیچ گونه فشاری جهت بلند کردن و حمل وسایل متحمل شوید

به خصوص اشیاء و لوازم سنگین وزنی مانند یخچال و یا لباسشویی که بلند کردن

و گذاشتن آنها در ماشین باربری کار آسانی نیست.

 

تلفن های تماس جهت هماهنگی ومشاوره:

 

09196037481

 

01132532829

Template Design:Dima Group